logo-trans2

  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Μεγιστοποιήστε τα έσοδα και την αξία του ξενοδοχείου σας
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Υψηλή ειδίκευση, σίγουρα αποτελέσματα, υπεύθυνη αντιμετώπιση
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Σας εξασφαλίζουμε άριστη ποιότητα με το ελάχιστο κόστος
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Στηρίζουμε κάθε τύπο και μέγεθος ξενοδοχειακής επιχείρησης
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Κερδίστε από την εμπειρία μας
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Δημιουργικές και καινοτομικές λύσεις
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Hotel rethinking
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Υπεύθυνες προτάσεις – ρεαλιστικά αποτελέσματα
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    One stop shop για όλα σας τα θέματα
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς? 

Hotel management

Μεγιστοποίηση πωλήσεων

Μεγιστοποίηση εσόδων F&B

Ελαχιστοποίηση κόστους λειτουργίας

Επιχειρηματικός σχεδιασμός 

Εκπαίδευση προσωπικού

Preopening services

Περιουσιακή διαχείριση

 
 ΜONO ΣTHN P.H.D. 

  Απαντήσεις σε κάθε ερώτημά σας

Για οτιδήποτε αφορά στην λειτουργία των ξενοδοχείων, έχουμε τις απαντήσεις...

More +


  Hotel scan

Αναλύουμε την αγορά, το προϊόν και τις διαδικασίες  του ξενοδοχείου και  σας παραδίδουμε αναλυτική έκθεση με όλα τα πεδία που επιδέχονται βελτίωση, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας....

More +  

[notice class="notice"]HOTEL REBRANDING[/notice] [notice class="notice"]ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ[/notice]

RB

Το Hotel Rebranding είναι μία υπηρεσία της P.H.D. που επανατοποθετεί το ξενοδοχείο στην αγορά με στόχο την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητάς του. Αυτό γίνεται σε  έξι φάσεις:

1.Εντοπίζονται τα δυνατά σημεία του ξενοδοχείου και οι αδυναμίες του.

2.Γίνεται ανάλυση της αγοράς, διαμορφώνεται σχέδιο marketing και εντοπίζονται οι εν δυνάμει πελατειακές ομάδες. Σχεδιάζονται τρόποι κατάκτησης των εντοπισθέντων αγορών και διαμορφώνεται η τιμολογιακή πολιτική που εξυπηρετεί το σχέδιο αυτό.

3.Σχεδιάζεται το ξενοδοχειακό προϊόν για όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου, έτσι ώστε να ικανοποιεί τα μέγιστα τις διεκδικούμενες πελατειακές ομάδες.

4.Εκπαιδεύεται το προσωπικό έτσι ώστε να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες με υψηλή παραγωγική δυναμική.

5.Ρυθμίζεται οι λειτουργία των τμημάτων έτσι ώστε να ελαχιστοποιείται το κόστος λειτουργίας και να μεγιστοποιείται η ποιότητα του προσφερόμενου προϊόντος.

6.Ενεργοποιούνται δραστηριότητες προώθησης με στόχο τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων, βάσει του συνολικού σχεδίου marketing.

Το κόστος εξαρτάται από τον τύπο, το μέγεθος και την πολυπλοκότητα του ξενοδοχείου. Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεστε πριν από οποιαδήποτε συμφωνία για το συνολικό κόστος του project.

Στην περίπτωση που το ξενοδοχείο είναι εκτός Αττικής, καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης, διαμονής και σίτισης των συμβούλων  που θα το επισκεφθούν από την Αθήνα (που αποτελεί την έδρα της εταιρίας), για όσες ημέρες συμφωνηθεί ότι είναι αναγκαίο.

 

  Ενδιαφέρεστε?